Перелік основних послуг, що надаються кол-центром оператора системи розподілу
Для підвищення якості надання послуг із розподілу електричної енергії та вдосконалення взаємовідносин з клієнтами кол-центр АТ «Сумиобленерго» надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації.
Кол-центр АТ «Сумиобленерго» обслуговує юридичних та фізичних осіб – підприємців і населення.
Зателефонувавши до Кол-центру, Ви можете отримати інформацію щодо:
• причини припинення електропостачання;
• порядку обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії;
• порядок приєднання до мереж;
• іншу довідкову інформацію щодо роботи АТ «Сумиобленерго»;
• про показники Ваших лічильників;
• про розкрадання електроенергії, енергообладнання або майна АТ «Сумиобленерго»;
• про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії.
а також повідомити інформацію або оскаржити дії працівників АТ «Сумиобленерго».
Інформацію в електроному вигляді можете отримати завітавши до інтернет-приймальні.
Контакти Кол-центру АТ "Сумиобленерго":
![]() |
0(800) 300-247 (безкоштовний для стаціонарних та мобільних телефонів) |
(0542) 659-659 | |
![]() |
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. |
або завітайте до інтернет-приймальні.
Графік роботи Кол-центру - цілодобово.