Рейтинг CMS Joomla.
Шаблоны joomla 3 скачать бесплатно.

Logo

Call-centre

 

values

 

Energy Standart Fund Ltd

Facebook YouTube
Ви тут: ГоловнаСПОЖИВАЧАМПослуги

Головні характеристики роботи Сервісного Центру - Відкритість, Якість, Контроль.sc


Головний принцип роботи – принцип «єдиного вікна». Клієнт завжди має швидко та легко отримувати відповіді на всі свої запитання, вирішувати свої робочі та особисті проблеми.


Сервісний Центр ПАТ „Сумиобленерго” працює з побутовими та юридичними споживачами. Ми відкрити для діалогу з кожним відвідувачем, незважаючи на те, що привело його до нас. Ми гарантуємо якість здійснення робіт та надання послуг. Ми постійно контролюємо свою роботу.


Впровадження послуги виконання робіт „під ключ” свідчить про те, що головною метою для працівників Сервісного Центру є економія часу та збереження спокою  клієнта.  Окрім економії часу важливим є постійне удосконалення якості обслуговування.


Сервісний Центр ПАТ „Сумиобленерго” –  основна частина системи контролю за якістю обслуговування. Кожна скарга, що потрапляє до Сервісного Центру (по особистій заяві або по дзвінку в "Кол-центр 0 800 300 247") – це сигнал для відповідних підрозділів компанії. Маленька проблема не має перерости в велику!


Інформація, яка надходить від Вас, це допомога по удосконаленню нашої роботу, тому вона ретельно вивчається керівництвом компанії.
Обирайте потрібні Вам послуги чи роботи з розділу «Послуги сервісного центру» та звертайтесь до нас!